O`qituvchi haqida

SHONAZAROV JAMOL UMIRZOQOVICH

SHONAZAROV JAMOL UMIRZOQOVICH

( Darajasiz - Unvonsiz )

1995-1999 yy.- Qarshi davlat universiteti talabasi 1999-2001 yy.-Qarshi muhandislik- iqtisodiyot instituti falsafa va ma’rifatshunoslik kafedrasida kabinet mudiri 2001-2002 yy.-Qarshi muhandislik- iqtisodiyot instituti rektor yordamchisi 2002-2004 yy.-Qarshi davlat universiteti magistranti 2003-2004 yy.-Qarshi muhandislik- iqtisodiyot instituti ichki nazorat va monitoring bo‘limi uslubchisi 2004-2005 yy.-Qarshi muhandislik- iqtisodiyot instituti kasbiy ta’lim va o‘qitish uslubiyoti kafedrasi assistenti 2005-2010 yy.- Qarshi muhandislik- iqtisodiyot instituti kasbiy ta’lim va o‘qitish uslubiyoti kafedrasi katta o‘qituvchisi 2010-2020 yy.- Qarshi muhandislik- iqtisodiyot instituti kasb ta’limi kafedrasi katta o‘qituvchisi 2020 y.- h.v - Qarshi muhandislik- iqtisodiyot instituti ijtimoiy fanlar kafedrasi katta o‘qituvchisi

Raqamlarda

Kuzatuvchilar soni

Fanlar soni

Maqolalar soni

O`quv qo`llanmalar soni

Fanlar

Fan DasturIshchi DasturMajmuaKalendar Reja
Nomi Turi
KASBIY PEDAGOGIKA Fan bo`yicha o`quv qo`llanma
KASBIY PSIXOLOGIYA Fan bo`yicha uslubiy qo`llanma
KASBIY PSIXOLOGIYA Qo'shimcha ma'lumotlar
KASBIY PEDAGOGIKA Fan bo`yicha darslik

Maqolalar

Nomi
ПЕДАГОГИК ФАОЛИЯТДА ЎҚИТУВЧИНИНГ ИЖТИМОИЙ ФАОЛЛИГИГА ТАЪСИР ЭТУВЧИ ОМИЛЛАР
ФАКТОРЫ ПРОФЕССИОНАЛЬНОЙ НАПРАВЛЕННОСТИ МОЛОДЕЖИ И ПРОФЕССИОНАЛЬНОГО РАЗВИТИЯ
СОЕДИНЕНИЕ ЭКОНОМИЧЕСКИХ ЗНАНИЙ, ЭКОНОМИЧЕСКОГО СОЗНАНИЯ И ЭКОНОМИЧЕСКОЙ КУЛЬТУРЫ В ВОСПИТАНИИ РАЗВИТОГО ПОКОЛЕНИЯ
СЕМЕЙНЫЕ ЦЕННОСТИ – КРИТЕРИИ ОБРАЗОВАНИЯ РАЗВИТОГО ПОКОЛЕНИЯ
ПРОБЛЕМЫ ИНДИВИДУАЛЬНОЙ РАБОТЫ С «ТРУДНЫМИ» ДЕТЬМИ И ИХ ОБУЧЕНИЯ
Педагогические приемы и коммуникационная культура педагогической деятельности
ПЕДАГОГИК ФАОЛИЯТДА ЎҚИТУВЧИНИНГ ИЖТИМОИЙ ФАОЛЛИГИГА ТАЪСИР ЭТУВЧИ ОМИЛЛАР
ЎҚИТУВЧИНИНГ ПЕДАГОГИК-ПСИХОЛОГИК ТАЙЁРГАРЛИГИ ВА КАСБИЙ СИФАТЛАРИНИНГ МУВОФИҚЛИГИ
ЎҚУВ -ТАРБИЯ ЖАРАЁНИДАГИ МУАММОЛАР ВА УНИ БАРТАРАФ ЭТИШДА ЎҚИТУВЧИНИНГ КАСБИЙ МАҲОРАТ ВА ПЕДАГОГИК ИЖОДКОРЛИК УЙҒУНЛИГИ
Педагогик фаолият ва таълимни ташкил этишнинг технологиялари.
Педагогико-психологические пробле-мы в процессе духовно-нравственного образования молодежного и современного подхода к инновационной деятельности педагогики.
Уровень профессионального развития, компетентность и пути достижения педагогического мастерства педагога.
Анализ профессиональной деятельности учителя и психологи-ческие проблемы педагоги-ческой деятельности.
Преподаватель внедрения образовательных инноваций в педагогический процесс и инновационный подход.
Конфликты в жизни человека, возникающие проблемы и важность прикладной психологии в их преодолении.
Творческая и инновационная деятельность будущего преподавателя и способы достижения профес-сиональных навыков
Особенности использования информационных технологий в географическом образовании.
Задачи формирования инновационной активности педагога в системе непрерывного образования.
Подготовка к педагогической деятельности и особенности профессиональных навыков преподавателя.
Важность психологических знаний в формировании достижения воли спортсменов.
Национальная психологическая характеристика национальных отношений и критерии национального образования
Ўсмирлик даврига хос тарбияси “қийин” болалар ва улар билан индивидуал муносабатда бўлиш психологияси
Инновационная активность и креативность -необходимое условие педагогического мастерства
Ёшларнинг таълим жараёнидан узилиши ва ота-оналар ҳамда жамоат назоратидан четда қолишининг муаммоли масалалари
ПРОФЕССИОНАЛЬНОЕ СТАНОВЛЕНИЕ, ДЕЯТЕЛЬНОСТЬ, НАВЫКИ УЧИТЕЛЯ: ПРОБЛЕМЫ И РЕШЕНИЯ
ИСЛОМ ТАЪЛИМОТИДА ИНСОН ТАРБИЯСИ ВА АХЛОҚИЙ ФАЗИЛАТЛАРНИНГ УЛУҒЛАНИШИ
Проблемы организации учебных занятий и требования к проведению занятий
НЕГАТИВНЫЕ ПРИВЫЧКИ В ПСИХОЛОГИЧЕСКОЙ ДЕЯТЕЛЬНОСТИ ПОДРОСТКОВ И ИХ КОРРЕКЦИЯ
ЎҚУВ-ТАРБИЯ ЖАРАЁНИДА ЎҚИТУВЧИ-ТАЛАБА ФАОЛЛИГИ ВА ДАРС САМАРАДОРЛИГИНИ ОШИРИШДА ИННОВАЦИОН ТЕХНОЛОГИЯЛАРДАН ФОЙДАЛАНИШ
ПЕДАГОГИК ЖАРАЁНДА ЎҚИТУВЧИНИНГ МАЪНАВИЙ ҚИЁФАСИ ВА КАСБИЙ МАҲОРАТИНИНГ ЎЗИГА ХОС ХУСУСИЯТЛАРИ